Alvállalkozó ajánlat kezelése

Minden bérház, kivitelező szeretné az alvállkozói ajánlatokat a lehető legjobban kezelni. A folyamat 3 fő lépésből áll

  1. Árazatlan lista elkészítése és kiküldése
  2. Árazás elkészítése és visszaküldése
  3. Árak összehasonlítása és döntés

Az árlisták kezelésénél már ismertetésre kerültek azon funkciók, amelyek megfelelő használatával az árazatlan árlista elkészítése történik. 

Előkészítés

Korábbi fejezetekben megismertetett módon lehet a kigyűjtés elkészíteni. Ha van 3D-s modell, akkor átvehető az információ, ha nincs akkor hagyományos módon lehet kiírni a kigyűjtést. Ezt lehet exportálni egy Excel fájlba és elküldeni az alvállalkozóknak.

Labda az alvállalkozónál

Ha az alvállalkozók megkapták az árazatlan költségvetést, akkor nincs más dolguk, mint beárazni azt, abban a struktúrában, ahogy publikálta a megbízó. Ha elkészültek az ajánlatok, akkor nincs más feladat, be kell másolni a kapott táblákat a projektbe.

Az árak elemzése

Az STR Vision-ban kész rutinok, riportok szolgálják az alvállalkozói ajánlat összehasonlítást, elemzését. Azonnal látható, hogy mely részeknél mely vállalkozó adott jobb ajánlatot, hol vannak tartalékok. A folyamat az alábbi videón ismerhető meg részletesen.

 Video