Minden bérház, kivitelező szeretné az alvállkozói ajánlatokat a lehető legjobban kezelni. A folyamat 3 fő lépésből áll
- Árazatlan lista elkészítése és kiküldése
- Árazás elkészítése és visszaküldése
- Árak összehasonlítása és döntés
Az árlisták kezelésénél már ismertetésre kerültek azon funkciók, amelyek megfelelő használatával az árazatlan árlista elkészítése történik.
Előkészítés
Korábbi fejezetekben megismertetett módon lehet a kigyűjtés elkészíteni. Ha van 3D-s modell, akkor átvehető az információ, ha nincs akkor hagyományos módon lehet kiírni a kigyűjtést. Ezt lehet exportálni egy Excel fájlba és elküldeni az alvállalkozóknak.
Labda az alvállalkozónál
Ha az alvállalkozók megkapták az árazatlan költségvetést, akkor nincs más dolguk, mint beárazni azt, abban a struktúrában, ahogy publikálta a megbízó. Ha elkészültek az ajánlatok, akkor nincs más feladat, be kell másolni a kapott táblákat a projektbe.
Az árak elemzése
Az STR Vision-ban kész rutinok, riportok szolgálják az alvállalkozói ajánlat összehasonlítást, elemzését. Azonnal látható, hogy mely részeknél mely vállalkozó adott jobb ajánlatot, hol vannak tartalékok. A folyamat az alábbi videón ismerhető meg részletesen.